Cărți cu colți:Lumina iubirii de Jay Asher la editura Leda



An aparitie: 2016
Autor: Jay Asher
Categoria: Literatura Universala
Colectie: Leda Edge
Editie: Necartonata
Editura: LEDA
Format: 200x130
Nr. pagini: 254
Traducator: Ofelia Al-Gareeb

Familia Sierrei trăiește din cultivarea pomilor de Crăciun undeva, în Oregon. În fiecare an însă, se mută cu toții în California pentru a-şi vinde brazii. Aşa că Sierra trăiește, practic, în două lumi, unde are două vieţi diferite. Și în oricare din ele îi este, inevitabil, dor de cealaltă. Până de acest Crăciun, când Sierra face cunoștință cu Caleb.
 Reputaţia lui Caleb nu e aceea a unui băiat model: cu ani în urmă a făcut o greşeală îngrozitoare pe care o tot ispășește de atunci. Sierra poate trece însă peste trecutul lui şi se hotărăşte să îl ajute pentru a-și dobândi iertarea. Dar, atunci când se trezesc înconjuraţi de neînţelegere, dezaprobare şi suspiciuni, Caleb şi Sierra încep să se întrebe dacă, într‑adevăr, așa cum se spune, dragostea chiar îți este de ajuns pentru a depăşi orice obstacol…

Fragment din roman:

“A doua zi dimineata, cineva bate la usa rulotei noastre. Deschid chiar cand Caleb se pregateste sa mai bata o data; cu cealalta mana imi intinde un pahar de cafea cu capac. E un gest delicat din partea unui tip cu ochi atat de tristi si cu parul nepieptanat.
In loc sa ma salute, spune:
- Am fost ingrozitor.
Cobor pentru a fi la acelasi nivel cu el si accept cafeaua.
- Ba n-ai fost ingrozitor. Poate putin cam necioplit cu Abby si cu mama ta...
- Stiu, raspunde el. Si cand am ajuns acasa, am avut o discutie lunga cu Abby. Ea este mai impacata cu totul decat mine. Am vorbit despre mama si despre cum am putea sa facem sa-i fie si ei mai usor.
Iau o prima inghititura din cafeaua moca cu menta. El apropie de mine.
- Dupa ce am terminat de vorbit cu ea, am ramas treaz tot restul noptii si m-am gandit. Problema mea nu mai are legatura cu rezolvarea lucrurilor dintre mine si Abby sau dintrie mine si mama.
- E vorba de tine, ii spun.
- N-am putut sa dorm deloc azi-noapte gandindu-ma la asta, imi confirma el.
- Judecand dupa cum arata parul tau, te cred, ii spun.
- Macar camasa mi-am schimbat-o.
Il privesc din cap pana in picioare. Jeansii sunt sifonati, dar camasa maro cu maneci lungi e in regula, din punctul meu de vedere.
- Nu pot sa-mi iau liber toata dimineata, ii comunic, insa pot sa merg cu tine la biserica?
Biserica lui nu e departe, dar strada urca usor pana acolo. Apasarea ramasa din seara trecuta se risipeste cu fiecare cot al drumului. Ne tinem de mana tot timpul pentru a fi aproape unul de altul in timp ce vorbim. Deseori, el isi trece degetul mare peste al meu, si la fel fac si eu."

0 comentarii: