Iubire periculoasa Volumul 1 Obsesie de Georgiana Sandu


Lumea lui Kath se sfarama atunci cand parintii ei divorteaza, durerea ii rupe aripile, lasand-o sa cada in cele mai intunecate capcane ale existentei. Incepe sa se drogheze, punandu-si viata in pericol... Atunci cand tatal ei o muta fortat in Seattle, aduce si mai multa durere in sufletul distrus al fiicei sale. O noua familie apare din umbra... ingerul salbatic are nevoie de un inger pazitor, dar primeste un demon. Harris reprezinta tot ceea ce o femeie poate iubi nebuneste si tot ceea ce o poate ucide. Cu un trecut tenebros si prea multe secrete in prezent, devine un protector ce nu ii pazeste trupul si sufletul frumoasei Katherine, ci le devoreaza in cel mai pasional mod cu putinta, iar iubirea lui o aduce mai aproape de moarte decat a fost vreodata.



Iubire periculoasa; Obsesie este cartea de debut a autoarei Georgiana Sandu,carte care a fost initial scrisa pe platforma Wattpad , unde a fost accesata de peste 1 milion de cititori .
Georgiana a fost draguta si mi-a trimis un exemplar pentru o recenzie si ii multumesc pe aceasta cale.
Cartea ei a reusit sa imi trezeasca sentimente adormite cu mult timp in urma , si aici ma refer la faptul ca am regasit  in povestea ei elemente care mi-au amintit de  Twilight , serie care mi-a deschis apetitul pentru lectura . Seattle , prima intalnire  a lui  Harris si Kath, faptul ca ea locuieste acum cu tatal sau , au fost elemente care  nu au putut sa nu ma faca sa nu ma gandesc la Twilight , in special la Bella si Edward. Nu stiu daca aceasta a fost intentia autoarei , dar acesta a fost vibe-ul  transmis. Daca pentru Edward , Bella era  drogul sau, pentru Kath ,Harris este demonul ei, cel care o poate salva sau distruge.
Ca personaje , Harris mi s-a parut mai bine construit decat Kath. Mi s-a parut ca el este mai mult implicat in relatia lor decat Kath. Ea mi s-a parut o persoana destructiva , desi au fost momente cand am simtit ca doar vrea pe cineva sa o ajute , ca tipa dupa o mana de ajutor , dar nu stie cui sa se adreseze. Si poate de aici infatuarea ei pentru  Harris. L-a vazut ca o barca de salvare si a sarit in ea, sperand la o raza de lumina dupa furtuna care este viata ei.
A fost o scena cand am vrut sa o urechez un pic pe Kath : nu te-a invatat nimeni ca nu este okay sa te urci in masina unui necunoscut? Silly girl!
Harris mi-a placut , nu ma asteptam sa fie asa  dragut cu ea.Cand  i-a aratat designul tatuajului pe care ea se astepta sa il primeasca aratand  lumii ca este una dintre posesiunile  lui Harris , inimioara mea batea asa tare! A fost cel mai dragut moment , pentru mine, din carte!

,,Inima mi s-a oprit in loc , inghetandu-ma in bratele lui cand am vazut desenul negru de pe coala alba : doua aripi de inger  asemanatoare  cu cele din tatuajul meu , in interiorul carora era scris un nume;Katherine.''


As vrea ca un volum al seriei sa fie si din perspectiva lui Harris , ca sa il inteleg mai bine ,pentru ca m-a intrigat. Curiozitatea de a afla mai multe despre viata lui, despre  ilegalitatile care le ameninta relatia, secretele  dar si personalitatea lui m-au facut sa il indragesc mai mult decat pe Kath.Pentru mine , el este Demonul  cu suflet de inger, dar cu o atitudine de diavol.


Cartea are pasaje care sunt + 18 , nu exagerat de detaliate , dar sunt acolo. Desi este incadrata la young adult , tind sa cred ca  new adult este incadrarea potrivita.Cartea este scrisa okay, pentru un debut, gasind pe ici si colo cateva greseli gramaticale ,dar care pot fi trecute cu vederea. Personajele sunt destul de captivante, facandu-te sa rasfoieste paginile cu usurinta. Un aspect pe care nu il pot trece cu vederea a fost trecerea de la un timp la altul in aceeasi fraza. M-a zapacit de cap asta si a fost destul de greu sa intru in poveste , datorita acestui aspect .
Astept cu nerabdare sa citesc si volumul 2 al seriei  si reintalnirea cu Harris  si consecintele  faptelor sale.Cartea poate fi cumparata de pe mai toate site-urile de specialitate sau de pe site-ul editurii Tritonic , unde gasiti si volumul 2.
Mai jos sunt Harris si Kath , in viziunea mea.




0 comentarii: